Reklama

U FOKUSU:

Ti si žena, ti možeš sve!

 Danas ti budi - ti! Jedna si i jedina. Oslušni glas svoje duše. Dogovori se sama sa sobom. Misli na sebe. Obuci najljepšu haljinu. I ne zaboravi - osmijeh.

Samo mi nemoj danas recitovati fraze poput: "Ovo nije moj praznik. Moj je svaki dan!"

Budi originalna. Žena si. Osjeti ljepotu slobode da se tako zoveš. Nije to došlo samo od sebe. Ja nisam hrabra, ali se divim ženama koje su znale šta hoće i izborile se za to. Hvala im od srca.

Danas otvori prozor i sa pticama pjevaj. Nasmijaće te njihove note, skakutanje, horsko čavrljanje. Ne moraš biti Sulejman r.a. Trebaš samo malo mašte.

Budi leptir danas. Sa kaćuna na ljubičicu sleti. Miris proljeća udahni. Zagolicat će ti od zime otupljele osjećaje, probudiće u tebi dijete. Raširi krila, draga moja. Možeš ti to.

Pusti kosu da bude igračka vjetru. Neka u nju uplete bijele latice prvog behara, neka ti ogrlicu od snova naniže. I ne zaboravi nasmiješiti se.

Budi Hatidža danas. Brižna supruga. Oslonac jačoj strani. Tvoja duša može pružiti utjehu uvijek. I zaštitu, riječima, osmijehom, pogledom.

Budi majka Tereza danas. Svojom rukom pomiluj dijete iz komšiluka. Naći ćeš sigurno neki slatkiš na polici kojim ćeš ga obradovati.

Danas ti budi - ti! Jedna si i jedina. Oslušni glas svoje duše. Dogovori se sama sa sobom. Misli na sebe. Obuci najljepšu haljinu. I ne zaboravi - osmijeh!

Pozovi komšinice na kahvu. Prošle godine sam na današnji dan bila u Bosni. Moj muž je kupio karanfile (moja socijalistička duša) za žene u komšiluku. Odnijela sam im. Neke su pustile suze (udovice, djeca u tuđini) a neke su bile nasmijane. 

Onda nas je kona Advija sve pozvala na kahvu. Baš ona. Udovica. Sin, kćerka, unučići u Njemačkoj. Puna je ona tuge. Ali... toga dana vidjeh sjaj u njenom oku. Napravila nam crnu pogaču i isjeckala suhi, dimljeni sir. Mi ga zovemo zarica. Kako smo slatko to pojele. Pričale. Kroz prozor kaćune gledale i prve pupoljke na granama slutile. Pričale o ljetu što dolazi.

Nikakav restoran i muzika ne bi mi mogli zamijeniti ovo druženje.

Zato i ti, draga moja, znaš da nije lahko! Ali ti si žena! Ti možeš most napraviti između tuge i radosti. Možeš pomoći. Preći na drugu stranu. Na stranu hrabrih žena.

Pomisli na žene iz prošlosti, žene iz svoje familije... Kazat ćeš: "Eh da mi je biti samo jedan dan Ta ili Ta". Pa budi!

I ako danas ne dobiješ cvijet, ne treba ti. Ti si cvijet. I ptica. I leptir. Žena.

Samo mi molim te, nemoj onu frazu: "Danas nije moj dan! Svaki dan je moj, ne odvajam dane." Samo se kofrčiš! I griješiš! 

Danas je tvoj dan, i moj. Pa, SRETAN NAM DAN ŽENA!