Reklama

U FOKUSU:

Čuvar parkinga porijeklom iz BIH spasio dječaka Eliasa iz ledene rijeke u Švedskoj

 Amir Palislamović postao je heroj u švedskom gradu.

Čuvar parkinga (47) Amir Palislamović iz Vänersborga našao se u pravo vrijeme na pravom mjestu i spasio život . Ovaj Bosanac sa adresom u Švedskoj došao je toga dana na parking na Hamngatanu, gdje je radio, kako bi provjerio parkirana vozila.

* U retrovizoru sam vidio starijeg gospodina i dječaka. Posegnuli su za nečim. Ispostavilo se da je dječak pao u vodu, prepričava Palislamović.

Kada se krenuo parkirati, ugledao je automobil koji se parkirao na nepropisan način pa je Amir pomislio "prvo ću to provjeriti". Ali kada je krenuo s parkinga, ugledao je nešto u retrovizoru.

Palislamović se zaustavio i pogledao. Stariji muškarac i dječak stajali su pored rijeke i činilo se kao da su u problemu. Amir je izašao iz automobila i prišao kako bi provjerio šta se dešava.

* Shvatio sam da je neka ludost. Kada sam pogledao niže ugledao sam promrzlog dječaka u vodi. Srećom, voda tamo nije duboka, prepričava Amir koji je spasio dječaka iz ledene rijeke i odveo ga u Hitnu pomoć.

"Osoblje je bilo sjajno, nekoliko njih su odmah prišli. Ugrijali su dječaka toplim dekama. Kada je dječak došao sebi, rastali smo se".

Prije nekoliko dana Amir i Elias sreli su se prvi put nakon ovog događaja, nakon čega je heroj priče odlučio posjetiti porodicu dječaka.

- Bilo mi je jako drago kada je Amir došao. Imala sam priliku da mu se lično zahvalim, kazala je Eliasova majka Sara.

Kako pišu na Facebook stranici Vänersborg kommun, Elias (12) je pao u vodu kad su on i njegov prijatelj gledali labudove u rijeci. Amir Palislamović se uz pomoć stepenica spustio u rijeku i podigao Eliasa iz vode.