Reklama

U FOKUSU:

Lamija Hodžić iz Stuttgarta sa 11 godina objavila prvu knjigu

 Knjiga "Rijeka života" ("Fluss des Lebens") objavljena je na njemačkom jeziku, a uskoro će se moći naći u bibliotekama širom Njemačke.

Nedavno je svjetlo dana ugledala knjiga "Fluss des Lebens" ("Rijeka života") Lamije Hodžić, jedanaestogodišnje djevojčice porijeklom iz Bosne i Hercegovine koja je rođena i živi u Njemačkoj. Knjiga je objavljena na njemačkom jeziku, a izdavač je Udruženje za očuvanje zaslužnih imena "Nezaborav" u Bosni i Hercegovini iz Teočaka i već se nalazi u Nacionalnoj i univerzitetskoj biblioteci Bosne i Hercegovine, ali i u Biblioteci u Bad Cannstattu u Stuttgartu, a uskoro će se moći naći i u bibliotekama širom Njemačke.

Lamija Hodžić je rođena 26. jula 2010. godine u Stuttgartu. Njeni roditelji, majka Alka i otac Adnan Hodžić su iz Bosne i Hercegovine. Lamija je odlična učenica šestog razreda i jedna od najboljih polaznica Bosanske škole u Stuttgart-Nordu. Voli da čita, a ideju da se i sama okuša u pisanju dobila je u njemačkoj školi.

- U školi smo imali temu o poeziji, o pjesmicama i pjesnicima. Prvo sam napisala dvije-tri pjesmice, a, onda, nastavila pisati, sve više i više. Svoju prvu knjigu napisala sam u periodu od januara do maja 2021. godine. Pišem o različitim temama, najviše o svijetu, o životu, prirodi, familiji, ali i dječije pjesmice. Želim da svaka moja pjesma nosi neku poruku. Moja poruka ljudima je da jedni druge cijene, jedni drugima pomažu, ma koje vjere, nacije i boje kože bili. Želim da ovaj svijet bude ljepši i bolji za život svih ljudi, a posebno djece, kaže Lamija Hodžić.

Na naše pitanje, kako su njene kolege i kolegice u njemačkoj školi i nastavnici/e reagovali/e kad su saznali/e da je napisala knjigu, mlada pjesnikinja Lamija Hodžić, kaže:

"Sve dok knjiga nije bila završena, to je bila moja mala tajna. Kada sam im to rekla, bili su iznenađeni. Nisu znali da neko tako mlad može napisati knjigu. Sada imam osjećaj da su i oni ponosni na mene. Nastavnici i nastavnice su me već predložili/e za nekoliko nagrada i pomažu mi u promociji knjige u Njemačkoj. Sretna sam zbog toga i planiram i dalje pisati. Svojim vršnjakinjama i vršnjacima i djeci svijeta poručila bih da rade ono što vole, da se međusobno pomažu i druže i da budu dobri/e učenici/e."