Reklama

U FOKUSU:

Sedmi doktor u Evropi, Adnan Mujanović: Cilj mi je u potpunosti upoznati polje medicine

 Njegova želja je bila da se bavi izučavanjem krvnih sudova na mozgu, međutim samo šest doktora u Evropi se bavi ovim poslom. Adnan je dobio priliku u Švicarskoj da bude sedmi.

24-godišnji Adnan Mujanović iz Tuzle završio je Medicinski fakultet u ovom gradu, a trenutno je u Švicarskoj gdje radi na dvije pozicije - asistent ljekar i asistent istraživač u Univerzitetskom institutu za dijagnostičku interventnu neuroradiologiju Univerzitetskog kliničkog centra u Bernu.

Njegova želja je bila da se bavi izučavanjem krvnih sudova na mozgu, međutim samo šest doktora u Evropi se bavi ovim poslom. Adnan je dobio priliku u Švicarskoj da bude sedmi, a za Sunčano jutro O Kanala ispričao je svoju priču od samog početka.

- Volio bih reći da sam kao dijete volio medicinu, ali bih lagao. Tako da je moj put u medicinu tekao polako. Mislim da je jedan od presudnih trenutaka bio upis u srednju školu, s obzirom da sam upisao Srednju medicinsku školu u Tuzli pa sam tek tada imao prvi konkretni dodir sa medicinom. U istraživačkom, avanturističkom duhu, kako bih dalje istražio to polje, logički naredni korak je bio upis na Medicinski fakultet Univerziteta u Tuzli. Tek sam tada shvatio koliko je rasprostranjeno i bogato polje medicine, i kakve mogućnosti pruža. Tu su, naravno, altruistički i filantropski aspekti medicine o kojima ne treba pričati, ali ja još uvijek istražujem to bogato polje te je moj angažman u Švicarskoj naredna stepenica u mom upoznavanju sa ovim veoma bogatim i raznolikim poljem istraživanja, ističe Mujanović.