Reklama

U FOKUSU:

Zašto te toliko mrze, Bosno moja napaćena?

 Teško mi je bilo čak i napisati ovakav naslov. Istinit, tragično istinit, svakako. Ne znam smijem li više i pisati Bosno i Hercegovino? Reći će neki mrzitelji da ne pripadaju tebi.


O moj Bože, zar smo tako nisko pali? Da, jesmo, definitivno.

Ne treba biti “stručnjak”, dovoljno je samo biti pošten i shvatiti šta se to događa u današnje doba na prostorima o kojima pišem. Toliko se mržnje sručilo na tu Bosnu da se čovjek mora zapitati: "Čime je to ona zaslužila?"

Svi oni pošteni će reći: "Nisi to ničim zaslužila, draga Bosno!" Znaju to svi. Ustvari, ne svi, samo oni pošteni. Mrze te Bosno, jer si ti bila i ostala ono što si uvijek bila i što oni sa ovakvom politikom nikada neće biti. Historija će reći kojem svijetu oni pripadaju.

Iznijela si sa uspjehom na svojim plećima, Bosno moja, sve te teške neprijateljske ofanzive u Drugom svjetskom ratu. I sačuvala SVE od pošasti nacizma. Izdržaćeš ti i ove OFANZIVE MRŽNJE tvojih mrzitelja, susjeda, nekada davno "bratskih" naroda. Jer, svijet uviđa gdje to idu tvoji mrzitelji, koji te danas blate toliko podlo i nekulturno, toliko vulgarno i nepravedno, da se svi u svijetu pitaju: "Zar je to govor političara koji vode susjedne države?" I još nešto nezamislivo gore - koji predstavljaju TEBE u svijetu, zvanično!

Oh, zar se i to može?

A mrze i napadaju i čovjeka koji je vodio Tebe i njih u Evropu, i čitav svijet! Tada, vrlo davno, svijet je prihvatio da im se pridružimo, bez ikakvih ugovora i dogovora. Jer smo to zaslužili. Danas molimo da nas prime u Evropu, gdje smo uvijek pripadali i pripadamo.

Svim takvim "vođama" susjednih zemalja koji ih danas vode, na sahranu neće doći 120 državnika svijeta da se poklone, kao što su došle čovjeku i DRŽAVNIKU koga danas blate. I sada moramo dokazivati da je to tako bilo.

Srećom, historiju ne pišu naši neprijatelji!

I odkud svi ti paraziti što su nam zagustil? "Nemoj stari moj, krivi smo mi što smo ih pustili." Tako pjeva Đorđe Balašević i danas, ne stideći se svega što je rekao o svojima.

I nije dovoljno, namućena Bosno, što uvijek prva žuriš da pomogneš tim tvojim mrziteljima kada ih zadesi nesreća. Znam, Bosno, da ne uživaš u tuđem bolu jer su te tako odgajale generacije koje su izumrle, i one koje polako danas odlaze, tužne što su doživjele da sve ovo vide.

Danas te čuvaju baš te generacije starih koje neki ismijavaju, ponižavaju, omalovažavaju. Zovu njih nekim čudnim imenima koje niko ne razumije, osim onih koji pripadaju njima, nikakvima. Ali, postoje neki važni i tačni zakoni koji vladaju u svijetu. Ti zakoni kažu da će jednog dana doći sve na svoje, sa nama ili bez nas, još živima. Al' će doći, jer mora doći!

To je činjenica u koju mi stari još uvijek vjerujemo. I to nam daje snage da istrajemo dok taj dan dođe. Tu moram stati. Suviše je tuge u meni! Slab sam ja igrač za ova luda vremena mržnje...

IzvorJAHIEL KAMHI