Reklama

U FOKUSU:

VIDEO: Poirier prebio McGregora pa poručio: Sad sam ja novi prvak

 MMA borac Dustin Poirier nokautirao je Conora McGregora u drugoj rundi glavne borbe UFC-a 257 koji je održan u Abu Dhabiju, a nakon meča poručio je da bi njemu trebao pripasti pojas prvaka lake kategorije.

Sredinom druge runde Poirier je uspio direktno pogoditi McGregora u glavu, uzdrmati ga i nakon toga udariti još nekoliko puta, nakon čega je McGregor pao na pod i Poirier je to iskroistio i nokautirao ga s još nekoliko udaraca. 


Bio mu je to prvi poraz u karijeri nokautom, dok je za Poiriera s druge strane ovo bila osveta za poraz 2014. godine. Upravo je o tome govorio nakon meča. 

"Max Holloway kaže da je najbolji, svaka mu čast, ali ja sam ga pobijedio dva puta. Mislim da sam se i danas dobro borio s Conorom, nekoliko puta me uhvatio u kontri, znali smo koliko je tu opasan... Nekad izgubim kontrolu i želim povrijediti protivnika, pa ulazim u situacije u kojima sam u problemima. Nije me bilo briga. Čestitam Conoru, profesionalno se ponio nakon poraza, a sada smo 1-1 i možda ćemo se morati boriti treći put. Sretan sam ko sam i s onim što vidim u ogledalu", rekao je Poirier.

Nakon toga ovaj borac je poručio da bi titula u lakoj kategoriji trebala pripasti njemu i da je njegov meč s McGregorom trebao biti za titulu prvaka. 

"Ovo je bila velika borba za mene, ali kod kuće vodimo još veću bitku. Sve koje to zanima, neka posjete moju fondaciju i pomognu. Mislim da je ovo bila borba za prvaka, Conor i ja smo najbolji, ali ja sam na kraju slavio. Ako se Habib ne vraća i pojas nema vlasnika, ja sam novi prvak", istakao je Poirier.

Za Poriera ovo bila 27. pobjeda i trenutno je na skoru od 27-6.