Reklama

U FOKUSU:

U Historijskom muzeju otvorena izložba "Mi karijatide i atlanti" sarajevskog umjetnika Adisa Lukača

 U Historijskom muzeju u Sarajevu večeras je u 18:00 sati otvorena izložba "Mi karijatide i atlanti" mladog sarajevskog umjetnika i akademskog skulptora Adisa Lukača koja se realizuje u sklopu projekta "Ljeto u muzeju".

Ranije je u razgovoru za Klix Lukač kazao da je "Mi karijatide i atlanti" upotpunjena izložba na kojoj je on radio za vrijeme pandemije, a njen prvi dio je prošle godine predstavljen u Atini.

"Izložene su 22 slike i dvije skulpture koje su naslonjene na izložbu "Mi karijatide i atlanti". Funkcija karijatida i atlanta su stubovi koji su nosili hramove u antičkoj Grčkoj i to je jedna paralela koju sam povukao s ljudima danas, posebno ženama koje su nosile popriličan teret, a u isto vrijeme su stubovi na koje se mi oslanjamo da bi sami sebe ostvarili. I to je neki omaž ovim stubovima i osloncima u našim životima", kazao je Lukač.

Iako je ova izložba nastavak prošlogodišnje iz Atine, Lukač je pojasnio da su formati slika drugačiji, kao i karakteri lica na njima.

S obzirom na to da su na slikama portreti žena koje su inače česta inspiracija ovom talentovanom umjetniku za stvaranje djela, on je i pojasnio na koji način doživljava ljepši pol.

"Svaku ženu smatram lijepom. Za mene pojam ružne žene ne postoji jer kompletna ljepota žene dolazi iz njene unutrašnjosti, odnosno, tajne koju je Stvoritelj udahnuo u njih. Ne znam nikada tačno šta vidim, ali žene su jednostavno neka vrsta melodije koja me svaki put razbudi i natjera da napravim sliku ili skulpturu", pojasnio je Lukač.

Izložba će biti otvorena do 29. septembra, a ona je kao i sve ostale izložbe podrška Historijskom muzeju tako da će se ulaz plaćati sedam KM i prikupljeni novac je namijenjen ovoj instituciji kulture koja je, kao i kompletna ova oblast, pretrpjela posljedice pandemije.

Izvor: Klix